19 Ağustos 2014 Salı

bb krem karşılaştırması


Merhaba.

Çok uzun bir aradan sonra blogta yazmaya karar verdim yeniden. Aslında blogta sivilce tedavisi ve roaccutane hakkında yazmayı düşünüyorum ancak fazladan bilgi göz çıkarmaz değil mi? 

Bb krem furyasına ilk başta pek alışamamıştım ancak şimdi asla fondoten kullanmamaktayım, zira çok alıştım bu hafif kapatıcılara. İlk denediğim bb krem nivea idi. 



Elbette light tonuydu. Buna rağmen yüzüme belki 2-3 ton koyu gelmişti. Oldukça pembeydi ve hafif bir yapıdan ziyade ağır duruyordu, fondoten gibi, ama biliyorum ki yapısı ve rengi şu an biraz değişti. Ben ilk bir kez denedim ve bu kremi kullanamayacağımı anladım. Bir daha da almadım.

**

Sonra hediye gelen garnier bb kremini denedim, yine light tonunu elbette ve ta taaa o da sarı alt tonlu ve yüzüme yine koyu gelen ama nivea gükadar olmAyan bir kremdi. Daha akışkan, daha hafif bir yapısı vardı, fena değildi aslında. ( bu arada garnier ile ilgili sivilce problemi yazıları okudum bir kaç tane tane, ben bir iki deneme dışında kullanmadığım için yorum yok) 


**

Bb kreme kafayı taktıktan sonra, flormar'ın bb kremiyle tanıştım. Yanlış hatırlamıyorsam 3 tüp bitirdim ve gerçekten yapısını ve tonunu çok beğenmiştim. 


Sürüp üzerine de pudra geçiyordum ek olarak. Flormar ile ile ilgili olumsuz bir deneyimim olmadı, renk tonu elbette light idi ve sorun yalamadım renkte. Ancak artık kullanmıyorum. 2013 şubat'ında başladığım sivilce tedavisinden sonra, renkli güneş kremi dışında yüzüme fondoten, bb krem gibi şeyler sürmüyorum artık. 

***

Sadece özel günlerde, yeni keşfettiğim the balm'ın bb kremi balm shelter'ı kullanıyorum. İpek gibi pürüzsüz, renk tonu şahane (light kullanıyorum), üzerine de transparan pudra sürüyorum, şahane bir görüntü çıkıyor piyasaya. Bb kremleri seviyorum, fondotenden kurtardıkları için bizi. Benim rengim en açık olanı, light ancak amerika sitesinde 'lighter than light' isimli çok daha açık bir tonu var. 

Bu şu ana kadar kullandıklarım içinde, hem yapısı hem de içeriği bakımından favorim. Başka bir markadan almayı da düşünmüyorum artık.


Ufak bir not: 
Zamanında kullandığım ürünler bir yana, artık ürünlerini oluştururken hayvanların zarar görmesine sebep olan markaları kullanmamaya çalışıyorum.  Elimde bunu yapan markaların ürünleri mevcut çünkü bu kararı vermeden önce almıştım. O nedenle de yazdığım yazılarda da adları geçecek incelemelerini yaparken. 



0 yorum:

Yorum Gönder

 

GK's diaries Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting